INSOURCE - konference o profesionálních informačních zdrojích


Časté otázky - Vystavovatelé

  • Mám zájem propagovat naši firmu / stát se sponzorem na konferenci INSOURCE 2008. Kde získám více informací?

Zavítejte na stránky věnované možnostem prezentace a sponzoringu nebo kontaktujte Andreu Kutnarovou.

  • Je na konferenci možné vystoupit také s mluvenou prezentací?

Ano, v rámci programu mohou firmy vystoupit s případovou studií (20-25 minut), a tato možnost patří mezi placené formy prezentace.

  • Kdy je nutné dodat PPT prezentaci?

V případě, že máte objednánu firemní prezentaci, bude třeba PPT soubor doručit do 21. ledna 2008.

  • Do kdy je potřeba poslat jméno přednášejícího za naši firmu?

Nejlépe ihned při vyplnění přihlášky firemní prezentace nebo nejpozději do 21. prosince 2007, aby se jméno přednášejícího objevilo v tištěném programu.

  • Kam má být vyplněn nebo zaslán krátký firemní profil pro zveřejnění na www stránkách a v tištěném programu?

Texty, prosím, zašlete do 10. prosince Andree Kutnarové.

  • Jak dlouhý může firemní profil být?

Délka textu (v jednom jazyce) nesmí přesáhnout 600 znaků včetně mezer a interpunkce.

  • Potřebujeme znát počet materiálů, které budeme vkládat, tzn. že potřebujeme znát počet účastníků. Kam a kdy mají být materiály doručeny?

150 kusů (formát A4, ne více než 3 listy) doručte, prosím, na adresu Alberina icome Praha v týdnu 21.–24. ledna 2008.

  • Objednali jsme si inzerci v tištěném programu, kdy ji potřebujete a jaké jsou požadované rozměry?

Grafické podklady pro inzerát musí být doručeny do 10. prosince 2007. Rozměry jsou 190 x 128 mm (šířka x výška), plná barevnost. Akceptovanými formáty jsou EPS (postscript bez písem - např. z AI nebo CorelDraw), CorelDraw (písmo převést do křivek) nebo tiskové PDF (v rozlišení 600 DPI). K tomu prosím přiložte malý náhledový obrázek (třeba kopii obrazovky) ve formátu JPG pro kontrolu.

  • Pracujeme na inzerátu. Můžete nám, prosím, potvrdit číslo našeho stánku?

Pozor, pokud ve svém inzerátu chcete upozornit na svůj stánek, nepoužívejte čísla stánků (např. A1, A5, atd.). Používáme je pouze pro objednávky, na pláncích v tištěném programu konference se namísto čísel objeví loga firem.

  • Je třeba přijet o den dříve kvůli instalaci našeho stánku?

V úterý od 8-9 hod bude čas pro přípravu vašeho stánku. Pokud chcete přijet dříve, kontaktujte, prosím, organizátory.

  • Kdy bude výstava zahájena a kdy ukončena?

Výstava bude otevřena návštěvníkům konference od úterý 5. února od 9hod do středy 6. února do 16hod.

  • Potřebuji potvrdit, zda na stánku bude připojení k internetu?

Ano, v prostorách konference bude možné využít připojení na Internet přes WiFi síť. Je nutné mít vlastní notebook s WiFi kartou a funkčním nastavením.

  • Ztratila se mi pozvánka na konferenci s odkazem na moji přihlášku, je prosím možné zaslat mi ji znovu?

Ano, bez problémů, v takovýchto případech kontaktujte Andreu Kutnarovou.

  • Mohu si přes vás zarezervovat také ubytování?

Ubytování je nabízeno přímo v hotelu Diplomat. Pokoj za zvýhodněnou cenu si můžete zarezervovat přímo na jejich e-mailu, a to nejlépe do 31. 12. 2007. Bližší informace na stránkách věnovaným ubytování.

  • Na koho se mohu obrátit s dalšími dotazy?

Kontaktujte, prosím, Andreu Kutnarovou, která se těší na vaše dotazy.