INSOURCE - konference o profesionálních informačních zdrojích


Informace pro účastníky

Konference INSOURCE, jejíž první ročník se uskuteční 5. až 6. února 2008 v Hotelu Diplomat, je zaměřena na elektronické informační zdroje pro obchod, management, marketing a průzkum trhu.

Místo konání a jak se tam dostanete 
Důležité termínyRegistrace účastníků na místě
Program konferenceStravování
VýstavaUbytování
Večerní partyInternet, šatna
Registrace a ceny vložnéhoMHD Praha
Způsob platbyKultura a památky v Praze
Vrácení konferenčního poplatku a stornoKontakty, Časté otázky

Místo konání a jak se tam dostanete

INSOURCE 2008 se koná v Praze v hotelu Diplomat, program probíhá v kongresových sálech Praha A-D.

Nejbližší zastávka MHD je Dejvická (Vítězné náměstí) - metro A, tram č. 2,8,20,26. Dopravní spojení z kteréhokoliv místa v Praze si můžete pohodlně vyhledat na adrese http://www.dpp.cz/idos/.

Důležité termíny

září 2007Zveřejnění Call for Papers (přihlášky odborných a komerčních příspěvků)
22. 10. 2007Uzávěrka Call for Papers
listopad 2007Zveřejnění přihlášek pro účastníky
21.12. 2007Končí sleva pro ranní ptáčata
4. 1. 2008 Přednášející - doručení plných textů
4. 1. 2008 Možnost stornovat přihlášku
31. 1. 2008 Uzávěrka přihlášek pro účastníky + odeslání účastnického poplatku
5. 2. 2008Zahájení doprovodné výstavy
5. 2. 2008Zahájení konference
5. 2. 2008Společenský večer
6. 2. 2008Ukončení konference

Program konference

Aktuální program a popis jednotlivých sekcí je dostupný v sekci Program. Hlavní program konference je rozčleněn do sekcí podle vypsaných témat konference. Všechny příspěvky jsou tlumočeny z/do angličtiny.

Výstava

Účastníci konference INSOURCE jsou vítáni na stáncích vystavovatelů z České republiky, Slovenska, a ze zahraničí. Přehled všech vystavovatelů včetně jejich umístění je zveřejněn v sekci Výstava.

Večerní party

5. února večer jste srdečně zváni na společenský raut s hudbou. Prosím nezapomeňte s sebou večer přinést tištěnou pozvánku, kterou obdržíte při registraci na konferenci.

Party se koná v Michnově paláci (část Tyršova domu, Újezd 450/40, Praha 1) a začíná v 19:30.

Nejbližší zastávka MHD se jmenuje Hellichova (tramvajové linky č. 12, 20, 22, 23).

Registrace a ceny vložného

Přehled registračních poplatků naleznete zde.

Existují 2 typy přihlášek - přihláška na oba dva dny (kterou můžete použít i v případě, kdy ze z jedné instituce účastní 2 lidé a každý z nich se účastní jiného dne) a přihláška pouze na 1 den (úterý nebo středa).

Registrační poplatek zahrnuje jmenovku, vstup na všechny zaregistrované sekce, vstup na výstavu, tašku účastníka s konferenčními materiály, stravenky na obědy (na základě registrace) a pozvánku na večerní welcome party (na základě registrace). Pro získání slevy pro ranní ptáčata je nutné se zaregistrovat a uhradit účastnický poplatek do 21.12. 2007. Pokud bude přihláška a/nebo platba odeslána až po 21.12. 2007, automaticky bude účtováno vložné bez slevy.

Další slevu získávají ti, kteří na přihlášce uvedou promokód - ten můžete např. nalézt na inzerátech nebo dostat e-mailem od partnerů konference.

Způsob platby

Každý z účastníků obdrží na základě registrace Výzvu k úhradě na zadanou e-mailovou adresu. Po zaplacení uvedené částky bude zaslán daňový doklad (faktura).

Účastnický poplatek uhraďte bankovním převodem, ve výjimečných případech je možné na základě dohody uhradit částku hotově v sídle AiP, není ovšem možné platbu provést hotově nebo kreditní kartou až na místě.

Bankovní spojení:

HVB Bank a.s., Jugoslávská 29, 120 00 Praha 2
č. účtu.: 5127725001
Variabilní symbol = uveden na Výzvě k úhradě

IBAN: CZ7327000000005127725001
SWIFT: BACXCZPP

Vrácení konferenčního poplatku a storno

V případě odřeknutí účasti písemnou formou nejpozději do 4. 1. 2008 bude uhrazená částka vrácena po odečtení 25% stornopoplatku. Po 5. 1. 2008 nelze uplatnit žádost o vrácení zaplacené částky, ale je možné nahlásit jméno náhradníka.

Registrace účastníků na místě

Zaregistrovat se bude možné u registračního pultu v hotelu Diplomat v úterý 5.2. od 8.00 do 17.00, v dalších dnech od 8.00 do 17.00.

Stravování

Obědy jsou zajišťovány v hotelu Diplomat. Účastníci mají možnost stravovat se i individuálně v hotelových restauracích, případně v restauracích v blízkosti hotelu.

Internet, šatna

Konference poskytne účastníkům konference bezdrátové připojení k internetu (WiFi). Váš notebook musí být vybaven WiFi kartou.

Šatna bude pro účastníky konference bezplatně fungovat každý den od 8.00 do 18.00.

Ubytování

Ubytování se nabízí v místě konání konference - v hotelu Diplomat, bližší informace zde.

Kultura a památky v Praze

Základní informace o jednotlivých historických památkách naleznete na adrese http://www.pis.cz/cz/praha/pamatky. Velmi pestrá je také nabídka pražských divadel, kin, koncertních sálů, muzeí a galerií. Aktuální program je dostupný na adrese http://www.pis.cz/cz/praha/kultura

Další informace

Odpovědi na časté otázky

Další informace ke konferenci vám rádi poskytneme na adrese:
Albertina icome Praha s.r.o.
Štěpánská 16
110 00 Praha 1
tel.: 222 231 212
fax: 222 231 313
přihlášky na konferenci:Irena Mikešová
organizační záležitosti, přednášející, společenské akce,vystavovatelé a sponzoři, www stránky:Andrea Kutnarová