Detaily příspěvku konference
Informace jako konkurenční výhoda II.
Koordinátor: Dagmar Vránová, EPMA - Agentura pro evropské projekty a management, Praha
Kdy a kde: 5. 2. 2008, 13.30 - 17.10, Hotel Diplomat, Praha B-D
Market Intelligence - Cesta k poznání trhu
Autor: Petr Šmíd, Consulting České spořitelny, a.s., Praha
Spoluautoři:
Milan Kálal, MBA
Plný text
Abstrakt:
Jak lze dosáhnout vyšší úrovně poznání svého trhu? Jak efektivně využívat existující informace? Proto, aby informace byly užitečné, sloužily k poznání nebo dokonce pracovaly, je zásadní jejich systematizace a komplexní pohled na trh, tzv. Market Intelligence. S implementací tohoto pokročilého systému strategického marketingu jsme se mohli v minulosti
setkat převážně u velkých nadnárodních firem. V současnosti o něj ale zaznamenáváme zvýšený zájem napříč obory a odvětvími. Přestože je princip Market Intelligence v marketingu znám již řadu let, zúžil se jeho význam ve většině případů pouze na sledování a uspořádávání dat. Získat lze ale mnohem více.
O autorovi:
Absolvent Vysoké školy chemicko-technologické, Fakulty chemické technologie. Po ukončení studia 4 roky pracoval jako vedoucí výzkumných projektů v renomované agentuře pro výzkum trhu a veřejného mínění SC&C, absolvoval řadu odborných kurzů zaměřených převážně na statistické metody, analýzu trhu a data-mining. Ve společnosti SPSS CR zároveň působil jako
lektor kurzů orientovaných na kvantitativní výzkum a na speciální výzkumné metody (např. výzkum ceny). Ve společnosti Consulting České spořitelny je od roku 2005 zodpovědný za řešení projektů zahrnujících výzkum a analýzu trhu, sektorové analýzy, analýzu časových řad, data-mining a projekty zaměřené na Market Intelligence.
Ostatní příspěvky v sekci
Autor: Carla Vavassori, Strategie&Innovazione Srl, Itálie
Spoluautoři:
Milena Motta, Strategie&Innovazione, Italy
Autor: Tomáš Vejlupek, Občanské sdružení SCIP CZECH, Praha
Autor: Daphne Grecchi, Thomson Scientific, Velká Británie
Autor: Peter Ovšanka, Chemosvit a.s., Svit
Spoluautoři:
Ing. Anna Diačiková, PhD.
Autor: Richard Papík, Karlova univerzita v Praze - Ústav informačních studií a knihovnictví
Spoluautoři:
Vendula Papíková
Autor: Petr Dudek, UNIPETROL, a.s., Praha