Detaily příspěvku konference
Obchodní, manažerské a marketingové informace - kam pro ně? - I.
Koordinátor: Jiří Kadleček, Albertina icome Praha s.r.o.
Kdy a kde: 6. 2. 2008, 8.30 - 12.25, Hotel Diplomat, Praha B-D
Nové typy informací pro marketing a obchod
Autor: Lenka Mynářová, Datamar, Ostrava
Plný text
Abstrakt:
Řízení marketingu a obchodu se dnes odehrává v reálném čase. Vývoj na trzích vyžaduje často okamžitou reakce. Cílem příspěvku je seznámit s informačními potřebami nad procesy marketingu a prodeje z pohledu různých úrovní řízení /strategické, taktické, operativní/a novými typy informací pro uspokojení těchto potřeb. Klíčovým faktorem úspěchu je i prezentace
těchto informací - tj. reporting. Nové typy informací umožňují přinášet nové typy metod a postupů, které budou představy včetně prezentace jejich možností.
O autorovi:
PhDr. Lenka Mynářová je absolventkou Filozofické fakulty UK Praha. Oblasti marketingových analýz se věnuje od roku 1991. V současnosti vede projekty v oblasti marketingu, prodeje a strategie firem ve střední a východní Evropě. Specializuje se na oblast CRM, Brand managementu a Marketingový controlling.
Ostatní příspěvky v sekci
Autor: Katarína Šebejová, Trend Holding, spol. s r. o., Bratislava
Autor: Michael Babka, Creditinfo Czech Republic, s.r.o., Praha
Autor: Vito Giannella, European Business Register eeig, Belgie
Autor: Rudolf Čevela, Bureau van Dijk EP, Bratislava
Autor: Thomas Van der Ghinst, Bureau van Dijk EP
Autor: Ivana Svobodová, Vysoká škola ekonomická v Praze